29.03.2014

Cheesy Destination- Rozdział VII

Autor: Weronika Chaberska
Rozdział VII
 -I co teraz księżniczko?Dalej jesteś taka twarda?-przełknęłam gulę,która uformowała się w moim gardle.Chciałam udowodnić mu,że się go nie boję,ale tylko oszukiwałam samą siebie. -Idź sobie!-cała drżałam ze strachu.W każdej chwili mógł wywarzyć drzwi i mnie skrzywdzić w każdy możliwy sposób. -Otwórz drzwi.-jego ton był oschły i stanowczy.Nie wiedziałam co robić.Nie chciałam pogarszać sytuacji,ale za to przyspieszyłabym swoją śmierć.-Otwórz te jebane drzwi!Słyszysz?-wzdrgnęłam się z powodu jego tonu.Po chwili jednak podeszłam do nich,po czym odsunęłam stolik i otworzyłam je.Harry stał oparty o framugę z rękami skrzyżowanymi na klatce piersiowej.Był ubrany w ciemno szarą bluzę,spodnie koloru czarnego oraz trochę jaśniejsze conversy.Na jego twarzy gościł zwycięski uśmiech.Złapał mój nadgarstek,po czym popchnął na ścianę.Bałam się go.Cholernie się go bałam. -Zostaw mnie.Proszę.-powiedziałam przerażonym głosem,a po moim policzku spłynęła łza.Musiał to zauważyć,gdyż pochylił się nade mną. -Po co udajesz odważną skoro nią nie jesteś?-był rozbawiony,a ja przerażona.Moje serce biło kiladziesiąt razy szybciej niż zwykle.Czułam,że zaraz zemdleję.W sekundzie zrobiło mi się duszno,a przed oczami miałam tylko ciemność. -Ruby co się dzieje?-usłyszałam czyiś głos,ale nie byłam w stanie już nic zrobić.Poczułam jak upadam na ziemię aż w końcu zasypiam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy