29.03.2014

Risa


Opis: Zdaję sobie sprawę, że od dziecka byłem inny. To na mnie spadło miano czarnej owcy w rodzinie. Zawsze mówiłem wszystkim, że mnie to nie boli, że jest dobrze.  W pewne wakacje ucieczka okazała się najlepszym rozwiązaniem. Od tego czasu mogło być tylko lepiej. James, Remus, Lily, nawet Peter. Wszyscy moi przyjaciele byli zawsze ze mną.  Jest jeszcze mój talizman, Carly. Dzisiaj znowu na siebie wpadliśmy na korytarzu, a ja jak zawsze uciekłem. Wood jest czymś, czego jeszcze nie udało mi się spieprzyć i niech tak zostanie. Ostatnie czego bym jej życzył, to moje jawne zainteresowanie nią. Nie chcę wchodzić brudnymi buciorami w perfekcyjne życie Carly Wood.  W końcu Syriusz Black nie może się przyznać, że jego słabością jest dziewczyna. 
Autor: Risa
Kategorie: Harry Potter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy