4.07.2014

Ariana

Opis: Miliony ludzi patrzy jak dorastam. Wiele osób czeka na mój najmniejszy błąd by mnie skrytykować, żeby prasa mogła mnie zniszczyć, ale ja się nie poddaję. Staram się być perfekcyjny, nie chcę nikogo zawieść, robię to wszysto dla moich wspaniałych fanów. Oni są ze mną od początku. Kocham ich i chciałbym spełnić ich każde marzenie. Mam przy sobie kochającą rodzinę, wspaniałych przyjaciół, mój Bieber Team...
 tak.. wiem to brzmi zbawnie ale są ze mną w tych ważnych dla mnie momentach. Pomagają mi spełniać marzenia moich Beliebers. Mam jeszcze przy sobie Melisse. Jest naprawdę świetną dziewczyną.  Mimo tych wszystkich osób które mnie otaczają brakuje mi czegoś. 
☀ 
Jednak wszystko się zmieni. Na jaw wyjdzie tajemnica. Nigdy nie spodziewałem się że coś takiego mi się przytrafi. Czy pozbieram się po tym wszystkim? Czy dam radę się pozbierać?  Zaufam jeszcze komuś? To się okaże. 
Autorka: Ariana
Kategorie: Justin Bieber, Selena Gomez,Jasmine Villegas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy