19.08.2014

Jessica

Opis: Drogi pamiętniku, starałam się udawać silną, ale to mnie wykańcza, więc już postanowiłam. Skończę z tym wszystkim. Przestanę walczyć, udawać, że wszystko jest w porządku. Zniknę, a i tak nikt nawet tego nie zauważy. Postanowiłam popełnić samobójstwo. Wszystko już zaplanowałam i wydawało się idealnie, ale coś jednak się zmieniło. Kilka tygodni temu poznałam go. Wszystko co mogę powiedzieć to, że nikt nigdy mnie tak bardzo nie irytował. A mimo to teraz jest jakoś inaczej. Poznałam go, jest inny... podobny do mnie. Skrzywdzony tak jak ja. Czasem siedząc tak z nim czuję się lepiej, sprawia, że się uśmiecham i mam ochotę siedzieć z nim już na zawsze. Ale potem powraca bolesna rzeczywistość. I fakt, że go lubię i czasem właśnie dzięki niemu zapominam o wszystkim, niczego nie zmienia. Oboje odbierzemy sobie życie.
Autorka: Jessica
Kategorie: Luke Hemmings, 5 Seconds of Summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy