15.11.2014

Opis: (Prolog)
❝ - To jest nie możliwe...- uśmiechnęłam się do blondyna.
- co jest niemożliwe?- spytał również z uśmiechem.
- zakochałam się w tobie, w chłopaku, który mnie porwał.- odpowiedziałam patrząc w jego oczy.
- Kocham Cię...- szepnął, a ja już nie widziałam nic oprócz naszej dwójki. Wszystko jakby rozprysło... To nie samowite. Jeszcze kilka miesięcy temu go szczerze nienawidziłam, teraz nie mogłabym bez niego żyć. Chłopak przysunął się do mnie i delikatnie mnie pocałował. Był niepewny. Bał się, bał się, że zrobi mi krzywdę. Niby taki gangster, a taki czuły i opiekuńczy. To chłopak idealny dla mnie. Wcześniej nie widziałam w nim tego co widzę teraz.
''To jest miłość. Dwoje ludzi spotykają się przypadkiem, a okazuje się, ze czekali na siebie całe życie''
- Kocham Cię, Lukey... Ale boję się.
- czego się boisz?
- że mnie zostawisz, odejdziesz.... Tak jak on.
- nie zostawię Cię... Obiecuję...❞
Autorka: Martyna Hemmings
Kategorie: 5 Seconds Of Summer, Luke Hemmings, Ariana Grande

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy