15.11.2014

Hate me

Opis: To takie żałosne. Siedzę na łóżku, pisząc to, co i raz rozglądając się na boki. Mam dziwne wrażenie, że coś się niedługo wydarzy, coś co będzie miało wpływ na resztę.[...]
Myślałam, że jasno się wyraziłam ignorując ją, nie dając dojść do słowa, wychodząc z pomieszczenia gdy pojawiała się w nim.[...]
Jak czuję się, nie mając przy sobie osoby, która powinna być tą jedną z najważniejszych w moim życiu?[...]
Ale ważne są także relacje między domownikami, cóż ja nie narzekam, ponieważ niczego mi nie brakuje. A może jednak? [...]
Może w końcu poznam kogoś kto będzie tak pokręcony jak ja. Moja ciocia zawsze tak mówi, co uznaję za nieprawdę, bo uważam się za zupełnie normalną nastolatkę.[...]
Autorka: Hate me
Kategorie: Louis Tomlinson, One Direction

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy