10.12.2014

Puck

Opis: Historia opowiada o losach nieufnej półbogini, która musi się odnaleźć w nowym świecie.
"-Witaj Elizabeth- mężczyzna uśmiechnął się i uścisnął mi rękę- jestem Percy Jackson. Pewnie masz wiele pytań, też miałem. Pierwszą osobą jaką zobaczyłem, była moja przyszła żona i … Ale nie teraz, kiedyś Ci opowiem. Co to ja.. a tak właśnie, od początku. Jesteś córką greckiego boga, Elizabeth.
Naprawdę głupi żart. Ale jak chcą się tak bawić to okay. 
-Uff- teatralnie położyłam rękę na piersi, jakbym właśnie spadł mi kamień z serca. Dużo łatwiej było mi grac niż udawać pewną siebie i wyluzowaną- już myślałam, że usłyszę coś w rodzaju ‘Jesteś czarodziejem, Harry’- zniżyłam głos i roześmiałam się z absurdalności tej sytuacji. Po chwili spoważniałam- gdzie są moje rzeczy?"
Autorka: Puck
Kategorie: Percy Jackson

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy